پاکسازی معابر و میادین شهری منطقه ۱۷

پس از اجرای مراسم عزاداری، پاکسازی کامل معابر و میادین شهری منطقه ۱۷ به همت کارکنان خدمات شهری در کمترین زمان صورت گرفت.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ تهران، محمود کلهری با حضور در هیات های عزاداری در دارالشهدای تهران گفت: مردم فهیم منطقه ۱۷ شور حسینی را با شعور حسینی پیوند زده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و انجام پروتکل های بهداشتی مانند سنوات و سالهای گذشته عزاداری برای امام حسین (ع) و یارانش را پرشور و خروش برپا کرده و مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بدون مشکل برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۷ در جریان حضور در آستان مقدس امامزاده حسن روسای هیات ها را به رعایت فاصله گذاری و انجام پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری دعوت کرد و افزود: بعد از اجرای مراسم عزاداری، پاکسازی کامل معابر و میادین شهری منطقه ۱۷ به همت کارکنان خدمات شهری در کمترین زمان صورت گرفت.

کلهری با اشاره به سیاه پوش شدن منطقه ۱۷ در عزای سرور شهیدان عالم بیان کرد: همزمان با آغاز ماه محرم منطقه ۱۷ کاملا چهره حسینی به خود گرفته بود و در سطح منطقه حدود  ۱۲ هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر اصلی منطقه ۱۷ نصب شد و میادین منطقه مثل میدان ۹ دی، ابوذر، گلچین و .. کاملا سیاه پوش شده و جلوه معنوی به خود گرفتند. همچنین آبنماهای منطقه ۱۷ درغم تاسوعای حسینی به رنگ سرخ درآمدند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 3950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =