توضیحات جامعه‌المصطفی برای تنویر افکار عمومی

در پی ایجاد برخی سوء‌برداشت‌ها از گفته‌های رییس جامعه‌المصطفی، این مجموعه برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

پیرو انتشار خبری در سایت شهر و ایجاد برخی سوء برداشت ها، جامعه‌المصطفی برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

«با توجه به سوء برداشت برخی رسانه ها از یک جمله از خبر طولانی خبرگزاری شهر از محتوای دیدار شهردار تهران با رئیس جامعه المصطفی بدین وسیله توضیح داده می شود که در این جلسه رئیس جامعه المصطفی بیان کردند که رویکرد المصطفی تقریبی و در جهت اتحاد امت اسلامی است و از همین رو با آغوش باز پذیرای دانشجویانی از مذاهب مختلف اسلامی است.

در جهت تحقق ابن راهبرد، جامعه المصطفی در داخل کشور اقدام به تاسیس واحد گرگان کرده که اختصاص به برادران و خواهران اهل سنت دارد. بسیاری از  نمایندگی های المصطفی در خارج از کشور نیز پذیرای دانشجویان اهل سنت هستند. به عنوان نمونه بیش از ۵۰ درصد از دانشجویان دانشگاه المصطفی در کابل از اهل سنت از قومیت های تاجیک و ازبک و پشتون هستند و حتی برخی از آنها از منسوبین و مرتبطین با دولت جدید هم می باشند و همین رویکرد موجب اعتماد و امنیت برای این دانشگاه شده است.

متاسفانه با خبررسانی نامناسب و سوء‌استفاده برخی رسانه های خاص چنین القاء شده که برخی از مسئولین و اعضای دولت کنونی طالبان در جامعه المصطفی تحصیل کرده اند. گرچه اغراض این رسانه ها از این گونه فضاسازی ها روشن است ولی به منظور تبیین خبر این خبرگزاری، لازم دیده شد که این توضیح و اصلاح به اطلاع مخاطبان رسانده شود».

انتهای پیام/

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
کد خبر: 39608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =