بهبود وضعیت مخازن پسماند در تهران نسبت به سنوات قبل

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم به خاطر دارند که در برخی محلات حتی یک مخزن زباله هم وجود نداشت، گفت: امروز از لحاظ برخورداری از مخازن، وضعیت بهتر شده و البته توقع نیز همین بود.

مهدی پیرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولیتی که شهرداری تهران دارد بهبود نظافت شهر است، اظهار کرد: نظافت در برخی مناطق از سطح بالایی که مدنظر ماست برخوردار نیست و شهرداری باید تلاش کند که رضایت شهروندان را به بالاترین سطح ممکن برساند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: برخی از بنده می‌پرسند که نظافت شهر نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد یا خیر؟ این مقایسه غلط است. مشخص است که ما باید تلاش کنیم که نسبت به گذشته شرایط بهتری داشته باشیم و این وظیفه ماست.

وی اضافه کرد: قطعاً شرایط مخازن زباله نسبت به چند سال قبل بسیار بهتر شده است؛ مردم به خاطر دارند که در برخی محلات حتی یک مخزن وجود نداشت؛ برای مثال در منطقه ۱۸ یک مخزن نداشتیم که شرایط استانداردی داشته باشد. امروز از لحاظ برخورداری از مخازن وضعیت بهتر شده و البته توقع نیز همین بود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این دوره از مدیریت شهری بنا را بر تحول گذاشته است، یادآور شد: حتماً نگاه ما تحولی است و انتظار داریم که وضعیت نظافت معابر و محلات پایتخت بهتر از قبل انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا، باید شستشوی کامل مخازن انجام شود و نباید هیچ مخزنی که بوی نامطبوعی ایجاد می‌کند و باعث آزار شهروندان می‌شود، در سطح شهر وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۸
کد خبر: 39645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =