راه‌اندازی بخش دندان‌پزشکی درمانگاه شهدای منطقه ۱۹، سه بخش درمانی دیگر در مناطق ۹ و ۱۴ در نوبت افتتاح

مدیرعامل شرکت شهر سالم در مراسم افتتاح بخش دندان‌پزشکی درمانگاه شهدای منطقه ۱۹، آن را اتفاق مبارکی در خدمت‌رسانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری دانست و از آغاز به کار سه بخش دیگر در درمانگاه‌های مناطق ۹ و ۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، عصر یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه با حضور امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم، شهردار منطقه ۱۹ و معاونین ایشان بخش دندان‌پزشکی درمانگاه شهدای منطقه ۱۹ افتتاح شد.  

نورمحمدی در حاشیه این مراسم، با اشاره به دیدارهای دوره‌ای خود با شهرداران مناطق مختلف گفت: ما پس از آسیب‌شناسی خود در ابتدای دوره جدید فعالیت شرکت شهر سالم، برقراری روابط تنگاتنگ و همکاری و هم‌افزایی در جهت توسعه خدمات درمانی مراکز را در دستور خود قرار دادیم و امسال، زمان به انجام رسیدن پروژه‌ها و بهره‌مندی همکاران از این رویکردها است.  

وی با تاکید بر اولویت‌بخشی به بهبود خدمات دندان‌پزشکی در دوره اخیر مدیریت شرکت شهر سالم، گفت: در همین راستا، با همکاری شهرداران مناطق ۱۹ و ۹، راه‌اندازی بخش‌های دندان‌پزشکی در درمانگاه‌های این مناطق را در دستور کار قرار دادیم.

نورمحمدی افزود: بر این اساس، بخش دندانپزشکی درمانگاه شهدای منطقه ۱۹ با چهار یونیت آغاز به کار می‌کند و در درمانگاه ۹ بخش دندان‌پزشکی با همین ظرفیت افتتاح خواهد شد.  

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم؛ همچنین افتتاح بخش فیزیوتراپی درمانگاه منطقه ۹ و آغاز به کار مجدد بخش رادیولوژی درمانگاه منطقه ۱۴ انجام خواهد گرفت.  

وی در پایان افتتاح چهار بخش جدید درمانی در سه درمانگاه شرکت شهر سالم را اتفاق مبارکی در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهرداری‌های سایر مناطق روند افزایش بخش‌های مراکز درمانی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 39671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =