برخورد جدی با تفکیک کنندگان زباله‌ها در خلازیر 

شهردار منطقه ۱۹ از جمع آوری، رفع خلاف و جلوگیری از ادامه فعالیت ۱۵ گاراژ تفکیک زباله در خیابان ۲۰۶ خلازیر ناحیه سه در بامداد روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به شناسایی عاملان اصلی تفکیک غیرمجاز پسماندهای خشک در محدوده خلازیر افزود: در راستای اجرای حکم قضایی اخذ شده از دادسرای ناحیه ۳۷، مبنی بر مبارزه با تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در خیابان ۲۰۶ خلازیر با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، نیروهای شرکت شهربان و کارکنان منطقه نسبت به رفع خلاف و جمع آوری کامل اقدام شد.

وی با بیان اینکه در این گاراژها عمدتاً پسماندهای خشک بدون رعایت اصول بهداشتی و در محیطی آلوده تفکیک می‌شود، افزود: این درحالیست که صاحبان این گاراژها در فصول سرد سال نیز با آتش زدن ضایعات برای گرم شدن، باعث آلودگی هوا می شوند.

فرهادی ادامه داد: به منظور برخورد با عاملان این اقدام با صدور اخطار، تذکرات لازم درخصوص حذف فعالیت غیرقانونی و تغییر شغل به آن‌ها ابلاغ شده بود.

به گفته وی؛ در جمع آوری و رفع خلاف ۱۵ گاراژ تفکیک زباله سه دستگاه لودر و ۲۰ دستگاه کامیون اقدام به جمع آوری پسماند خشک و ضایعات از این محدوده کردند.

براساس این گزارش؛ عملیات برخورد با تفکیک کنندگان زباله در خلازیر با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهردار ناحیه سه این منطقه همراه بود.

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 39675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =