همایش ۳۰۰ نوجوان منطقه ۱۴ در مسجد علی بن الحسین(ع)

همایش ۳۰۰ نفری اعضای کانون نوجوانان منطقه ۱۴ با عنوان «با شما؛ برای شما» و در راستای ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در آستانه فرارسیدن ایام محرم و شهادت سالار شهیدان، گردهم آیی نوجوانان عضو کانون های محلات در راستای سلسله نشست‌های رشد و تعالی که در محلات ۲۱ گانه منطقه اجرایی شده است، با حضور مدیر کل آموزش‌های شهروندی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، حجت الاسلام برمایی در مسجد علی بن الحسین(ع) گردهم آمدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ گفت: سلسله نشست‌های هم اندیشی رشد تعالی توسط آموزش های شهروندی با هدف ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نوجوانان در فعالیت های مختلف اجتماعی همچنین رشد خلاقیت‌های اجتماعی، ارتقای سطح شناخت و آگاهی نوجوانان نسبت به اخلاق، حقوق و تکالیف شهروندی در محلات ۲۱ گانه منطقه برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این کانون در دو شـاخه نوجوانان پسـر و دختر فعالیت می‌کند و برنامه‌ها، فعالیت‌ها و جلسات کانون به تفکیک جنسیت تعریف و برگزار می‌شود، افزود: این نشست‌ها فرصتی برای همدلی و همراهی نوجوانان محلات منطقه است تا بتوانند در فضایی مناسب به تعاملات فرهنگی و اجتماعی بپردازند و مسلماً در این فضا استعدادهای فردی و اجتماعی این نوجوانان نیز شکوفا خواهد.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 39704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =