منطقه ۴ رتبه اول پروژه های عمرانی را در بین مناطق ۲۲ گانه کسب کرد

شهردارمنطقه ۴ از اجرای پروژه توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان به ویژه در محلات کم برخوردار متناسب با نیاز شهروندان خبر داد و گفت: این پروژه ها با بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی در معابر در حال اجرا هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ " علی اصغر کمالی زاده" پروژه های  توسعه محله‌ای مستمر را از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری دانست و گفت: ۱۷  پروژه کوچک مقیاس توسعه محله‌ای مستمر در طرح من شهردارم و در محلات های کم برخوردار این منطقه از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی این منطقه در طرح توسعه محله ای مستمر  افزود: بهسازی پیاده رو ها، مرمت انهار و جداول، تراش روکش مکانیزه و دستی، لکه گیری، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی  از اهم فعالیت های پروژه های توسعه محله ای مستمر عمرانی  در سال ۱۴۰۲ است.

شهردار منطقه۴  اظهار کرد: پروژه های توسعه محله ای مستمر  این منطقه در حوزه‌های شهری در محلات منطقه اجرا می‌شود که در حوزه عمران  با اجرای ۱۷ پروژه  توانستیم رتبه اول پروژه های توسعه محله ای در طرح "من شهردارم" در سطح مناطق را کسب کنیم.

کمالی زاده  با بیان اینکه پروژه‌های کوچک مقیاس را در اولویت کارهای سال جاری قرار می دهیم،  گفت: این پروژه ها متناسب با برداشت های میدانی و  نظرات شهروندان و معتمدان محلی در" طرح من شهردارم" شناسایی و اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 39737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =