نوسازی ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده/ ۴۶۵ تاکسی و ۱۹۵ ون در فرآیند شماره‌گذاری و تحویل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اهمیت نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: مجموعا تاکنون نوسازی ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده صورت گرفته است.

به گزارش شهر، مهدی وحدت‌کار مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعلام کرد: نوسازی ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای دوره ششم تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام شد. همچنین، نوسازی ۲۶۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده، علاوه بر پرداخت سهم شهرداری تهران بابت ۶۳۰ دستگاه ون جدید براساس قرارداد وزارت کشور در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت.

وحدت‌کار در پاسخ به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ نیز بیان کرد: در ۲ ماه ابتدایی سال جاری، نوسازی ۵۵۰ دستگاه تاکسی سمند به صورت نقدی صورت گرفته گرفت. همچنین واریز وجه ۴۶۵ دستگاه تاکسی دیگر نیز انجام پذیرفته و تا ابتدای تیرماه آماده تحویل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: مذاکرات جهت تحویل ۱۹۵ دستگاه ون براساس سهم پرداختی شهرداری در سال ۱۴۰۱ باتوجه به عدم ایفای تعهدات دولت انجام شده و در فرآیند شماره‌گذاری قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد تجمیعی نوسازی سامانه تاکسیرانی تصریح کرد: مجموعا تاکنون نوسازی ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده صورت گرفته است. نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در اولویت است و در تلاشیم تا این تعداد را افزایش داده و در جهت بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی گام برداریم.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 39741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =