دورهمی افراد دارای معلولیت منطقه۱۱ برگزار شد

بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت در دورهمی فعال‌شو منطقه۱۱ گرد هم آمدند و جشن گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ نشست صمیمانه فعال شو؛ با حضور افراد دارای معلولیت محلات مرکزی شهر برگزار شد.

 این مراسم با مشارکت و حمایت اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ انجمن دفاع از حقوق معلولان و معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ در راستای  ایجاد انگیزه و تکریم افراد خانه های معلولین برگزار شد.

در این برنامه بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت شرکت کردند و با یکدیگر ارتباط موثر برقرار کردند و مقرر شد این جمع در برنامه های مشترک شهرداری ایفای نقش فعال و موثر داشته باشند.

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ در خصوص این برنامه گفت: با هدف افزایش نشاط و شادی، کاهش انزوا در افراد دارای معلولیت و همچنین افزایش احساس تعلق خاطر آن ها به عنوان گروهی از شهروندان به شهر تهران، برگزار شد.

 تمام توانمان را در معاونت اجتماعی فرهنگی به منظور افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روحی و جسمی، استفاده بهینه از فعالیت ها و استعدادهای افراد داری معلولیت به کار خواهیم بست.

 این طرح با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، انجمن احبا (حمایت از بیماران اسکیزوفرنی)، مرکز توانبخشی هادی و مهدی، فرهنگسرای انقلاب و دبیران کانون معلولان، با حضور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان، با اجرای برنامه های شاد و مفرح نظیر موسیقی، استند آپ کمدی، نمایش، مسابقه، اجرای بازی های ویژه افراد دارای معلولیت، تقدیر از معلولین توانمند و نخبه منطقه ۱۱، اجرای برنامه گفتگو در شهر با موضوع "چالش های معلولین " اجرای برنامه های هنری و تخصصی توسط اعضای کانون معلولان منطقه ۱۱، میز خدمت سلامت، مشاوره تغذیه، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت، عضوگیری کانون معلولان و پذیرایی برگزار شد.  

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 39746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =