به تعهدات خود در قبال مردم متعهدیم

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، با بیان این مطلب که مجتمع فرهنگی تجاری البرز لشگرک جزو معدود پروژه‌های چند منظوره شهر تهران محسوب می‌شود که دارای کاربری فرهنگی، ورزشی و تجاری است،گفت: باید تلاش شود با مرتفع کردن مشکلات، هرچه سریعتر پروژه البرز لشگرک تعیین تکلیف شده و شهروندان شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه باشند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی در جریان بازدید از بخش های مختلف مجتمع البرز لشکرگ با بیان این مطلب که تلاش ما کمک به اتمام پروژه است تا هرچه سریعتر دغدغه‌های مالکان و خریداران و دست اندرکاران برطرف شود،تصریح کرد: امیدواریم طی چند ماه آینده عملیات اجرایی بخش تجاری مجتمع البرز لشکرگ به اتمام رسیده و عملیات اجرایی سایر بخش ها از جمله فرهنگی و ورزشی نیز آغاز شود.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام، بیان داشت: مسایل و مشکلات مجموعه های نیمه کاره با تفاهم، تعامل و همکاری بین دستگاه های مختلف و مدیریت شهری قابل حل و فصل است.

ناظم رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر وعده‌ای به مردم داده شد، حتماً باید به آن عمل شود، تصریح کرد: اعتماد مردم به مسئولان بزرگترین سرمایه است بنابراین در راستای شفاف سازی و جلب اعتماد مردم تلاش خواهیم کرد تا براساس وعده های داده شده عمل شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات و دغدغه های خریداران و مالکان، خاطر نشان کرد:در حال حاضر تلاش ما در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، تکمیل پروژه های نیمه کاره و رها شده در سطح شهر است.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به مساعدت معاونت مالی و اقتصاد شهراز این پروژه، بیان داشت: امید است ان شاء الله این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است مجتمع البرز لشگرک  در ۱۳ طبقه و به مساحت حدودی ۷۱۰۰۰ متر مربع طراحی و ساخته شده و شامل سه سالن سینما، کتابخانه و غرفه‌های فرهنگی، فضاهای ورزشی مجموعه دارای سالن‌های چند منظوره شامل تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال ،تیراندازی، بولینگ و سالن ورزش‌های همگانی است.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 39747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =