مسیر اتوبوس‌های BRT بازطراحی می‌شود/ ایجاد ۱۰۵۰۰ ظرفیت پارک با احداث ۲۸ پارکینگ در پایتخت

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران گفت: هماهنگی با پلیس راهور جهت بازطراحی مسیرهای BRT و نصب دوربین ثبت تخلف در دستورکار قرار دارد.

به گزارش شهر، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره برنامه‌های ساماندهی خطوط اتوبوسرانی گفت: مهندسی، اصلاح و واگذاری خطوط شامل شناسایی خطوط کم‌بازده، برنامه‌ریزی جهت اصلاح خطوط و تعیین نوع ناوگان مورد نیاز هر خط اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و ون از جمله برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

گلشنی از بروزرسانی سامانه‌های AVL و AFC (تبدیل سیستم آفلاین بلیت الکترونیک به آنلاین) ونگه‌داشت و پشتیبانی سامانه‌ها و زیرساخت‌های موجود خبرداد.

وی در پاسخ این سوال که چه برنامه‌ای برای ساماندهی خطوط BRT در سال جاری دارید بیان کرد: هماهنگی با پلیس راهور جهت بازطراحی مسیرهای BRT از طریق جمع‌آوری نرده‌های طرفین و اجرای نرده میانی، تغییر رنگ روسازی مسیر و نصب دوربین ثبت تخلف از اقدامات در دست بررسی است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص بهره‌برداری از پارکینگ امیرکبیر و شهید مدنی در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در ادامه نهضت‌های پارکینگ‌سازی ۵ پارکینگ در دست ساخت، ۱۲ پارکینگ در مرحله توافق زمین و ۱۱پارکینگ در دست طراحی قراردارد.

به گفته گلشنی؛ مجموعا ۲۸ پارکینگ از جمله ادامه احداث پارکینگ‌های (مینابی)، بغدادی، باقری، بعثت و جوادیه و طراحی پارکینگ‌های شریعتی، بیمارستان امام‌خمینی، ستارخان و کوثر و ... با ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۳۱ فضای پارک برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 39770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =