تجربه نگاری اساس مدیریت نوین در انتقال تجربیات مدیریت شهری است

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران دومین روز از رویداد هم افزایی و تجربه نگاری مدیران شهرداری منطقه یک با رویکرد ارتقاء دانش و توانایی مدیریت شهری منطقه یک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق  شهرداری تهران با حضور در دومین روز از این رویداد در جمع معاونان و مدیران شهرداری منطقه یک ضمن  تقدیر از برگزاری این رویداد تجربه نگاری خاطر نشان کرد: یکی از پایه های مدیریت نوین انتقال تجربه به دیگران است و مدیران شهرداری تهران با توانایی ها و مهارت هایی که در مجموعه شهرداری تهران کسب نموده اند در هر کجای مناصب دولتی قادر هستند بهترین خدمات را به هم میهنان خود ارائه و گام های بزرگی را در راستای پیشرفت میهن اسلامی بردارند.

شعبانی  افزود: این رویداد گام رو به جلویی بود که نیاز است در دیگر مناطق هم اجرایی شود و توان قابلیت‌های مدیران ثبت و منتقل شود و رویدادهایی از این دست باعث حفظ و مدیریت دانش و تجربه کارکنان برای انتقال به آیندگان خواهد شد که همه این رویداد ها ما را در برنامه ریزی هرچه منسجم تر و سریع تر یاری خواهد رساند.

 سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز در این رویداد خاطر نشان ساخت: برای موفقیت در عرصه های مدیریتی نیاز داریم تجربیات را ثبت و در اختیار سایر همکاران قرار دهیم که همه ی این موارد ما را در رسیدن به اهداف بالا در خدمت رسانی به شهر و شهروندان یاری خواهد رساند.

همچنین مهدی محمدی مشاور در حوزه برندسازی شخصیتی و ارتقاء برند سازمانی با ارائه مطالب آموزشی در زمینه تجربه نگاری و  ارائه پویش ۱۸۰ ثانیه مدیریت دانش  به بحث و گفت‌وگو با مدیران منطقه و انتقال تجربیات در این خصوص با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 39785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =