تجلیل از اقدامات سازمان مدیریت بحران شهر تهران برای تامین ایمنی در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اقدامات و تمهیدات ویژه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای تامین ایمنی و سلامت بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور جمعی از مقامات و دست‌اندرکاران و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای همکار در برگزاری این رویداد فرهنگی برگزار شد، از اقدامات و تمهیدات ویژه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای تامین ایمنی و سلامت بازدیدکنندگان تقدیر و قدردانی شد و مجید آرون معاون آمادگی و عملیات سازمان تندیس و تقدیر نامه را دریافت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آبروی نظام فرهنگی کشور است؛ افزود: از همه دستگاه‌ها و نهادهای همکار در بخش خصوصی، انتظامی، امنیتی، خدماتی، رسانه‌ای و...که در برگزاری این رویداد کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: سخت‌کوشی، صبر، سعه ‌صدر، همراهی، جلب مشارکت و همکاری دستگاهای مختلف و... مولفه‌هایی است که اگر در کنار هم قرار بگیرند، رخداد بزرگی مانند نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به نقطه عظمت می‌رسانند.

بر اساس این گزارش، در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشکیل کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشتی با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۷ و سازمان‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان از  ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال‌جاری در مجموعه مصلی امام خمینی(ره) نسبت به حفظ ایمنی در محل و ارائه خدمات در صورت وقوع حوادث کارگاهی در زمان برپایی و نیز برچینی و جمع‌آوری غرفه‌ها قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب، ایجاد محیطی ایمن برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران، پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و آمادگی اجرای عملیات مقابله مطلوب با حوادث احتمالی در زمان برگزاری نمایشگاه و برگزاری مانور آمادگی اقدام کرد.

همچنین انعکاس ناایمنی‌ها، عوامل حادثه‌ساز، عدم انطباق‌ها و ملاحظات هر یک از دستگاه‌های تخصصی و  بررسی میدانی مجموعه مصلی امام خمینی توسط دبیرخانه HSE شهرداری تهران تدوین و ابلاغ دستورالعمل تشکیل کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مهم ترین اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این نمایشگاه بشمار می آید.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 39787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =