جمع آوری فودکارها از زیر پل اوین

شهردار ناحیه ۹ منطقه دو گفت: در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان، فودکارهای فاقد مجوز با دستور قضایی از زیرپل اوین واقع در تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران و بزرگراه یادگارامام (ره) جمع آوری شد

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مجید فلاح با اعلام خبر جمع آوری فودکارها از زیر پل اوین، گفت:  فعالیت و استقرار  فودکارها  زیرپل اوین  به لحاظ سد معبر  ایجاد کرده، مشکلات ترافیکی و حوادث رانندگی را در بزرگراه شهید چمران موجب شده بودند  که درهمین راستا جمع آوری فودکارها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت شبانه این فودکار، علاوه بر مشکلات ترافیکی، به لحاظ تولید و پخش زباله در محل، آلودگی های بصری و زیست محیطی را در معابر شهری ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت فودکارها نیازمند اخذ مجوز هستند افزود: با توجه به اینکه فود کار فعال در این محل، فاقد مجوز بود، مدیریت شهری منطقه نسبت به جمع آوری و آزاد سازی معابر دراشغال آنها اقدام کرد.

فلاح گفت: در همین راستا در گام نخست اخطارهای  لازم درچند مرحله  جهت  عدم فعالیت و ترک محل به صاحبان این کسب و کار ابلاغ گردید  و پس از عدم تمکین و توجه به اخطارهای ابلاغی، دریک فرایند قانونی و اخذ دستور قضایی خودروها از محل جمع آوری شد.

شهردار ناحیه ۹  افزود:  سد معبر در فضاهای شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می شود که با پیگیری های صورت گرفته این فضا از تصرف این افراد آزاد شد.

انتهای پیام

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 39831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =