تلاش همکاران مهمترین عنصر در مسیر افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رسیدن به مجموعه ای کارآمد است

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیروی انسانی کارآمد، اساسی ترین عنصر برای تحول در هر سازمانی به شمار می آید، گفت: نیروهای توانمند، ماهر، متخصص و اخلاق مدار می‌تواند سرعت توسعه و پیشرفت هر مجموعه را دوچندان کرده و آن را در کوتاه ترین زمان به برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برساند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، دکتر سید محمد ناظم رضوی، در نخستین روزهای کاری خود در این مجموعه از بخش های مختلف شرکت توسعه فضاهای فرهنگی بازدید وچهره به چهره با کارکنان به گفتگو نشست.

در این دیدار که با هدف آشنایی و تبادل نظر با کارکنان بخش های مختلف صورت پذیرفت، روند پیشرفت پروژه ها نیز مورد  بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در جریان این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بر ادامه تلاش و فعالیتهای آنها تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمدو دانش مدار مهمترین مزیت هر سازمان و ارگانی در رسیدن به اهداف و چشم اندازها محسوب می شود.

رضوی با بیان این مطلب که امید است با همیاری و همدلی همکاران می شود در مسیر خدمت به شهروندان و تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری در تکمیل پروژه های نیمه کاره گام های مؤثری برداشته شود، تصریح کرد: باید به همت شما همکاران عزیز ،این مجموعه همچنان در حوزه فرهنگی پیشرو باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به سابقه درخشان این شرکت در ساخت و سازهای مجموعه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان یکی از متولیان ساخت فضاهای فرهنگی در شهر تهران،گام های موثری در توسعه و گسترش این فضاها برداشته و همچنان امید است به همت شما، این مجموعه منشأ تحولات بزرگ دیگری در عرصه فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 39898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =