اجتماع عظیم هیئات نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از اجتماع عظیم هیئات نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران همزمان با فرارسیدن ششمین روز ماه محرم و بزرگداشت مقام حضرت قاسم (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن دهه نخست ماه محرم و سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: اجتماع بزرگ هیئت های نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران دوشنبه ۲ مرداد همزمان با ششمین روز ماه محرم به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت قاسم (س) نوجوان سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ در این اجتماع نوجوانان باب الرضای تهران یاد حضرت قاسم (ع) را گرامی داشته و به یاد این شهید نوجوان دشت کربلا  اقامه عزا خواهند کرد.

اسمعیلی با اشاره به اینکه این اجتماع بزرگ با همکاری مساجد، مدارس، گروه‌های دانش آموزی و هیئت های مذهبی به اجرا در خواهد آمد، افزود: در راستای تعظیم شعائر دینی و مذهبی و محکومیت هتاکی مجدد به قرآن کریم در سوئد، اجتماع بزرگ هیئات و حرکت دسته عزاداری از ساعت ۱۷ همان روز با در دست داشتن نماد وحدت مسلمانان، منظومه آیات الهی، از خیابان خاوران جنب مزار شهدای بوستان امید در بلوار نبرد، بلوار بقایی، انتهای خیابان آقاجانلو آغاز خواهد شد و به سمت فرهنگسرای خاوران ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: این مراسم با  اجرای تعزیه حضرت قاسم (ع) و مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای کربلا و مظلومیت نوجوان دشت کربلا تا اذان مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش؛ جلسه ستاد برگزاری اجتماع بزرگ هیئات نوجوانان عاشورایی باب الرضای تهران با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران اجتماعی و فرهنگی نواحی ۷ گانه منطقه ۱۵ تشکیل شد.

انتهای پیام//

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 39952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =