کارگاه آموزشی "علائم افقی و تجهیزات خط کشی ترافیکی" به میزبانی شهرداری منطقه۱۳

ناظران خط کشی ترافیکی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در کارگاه آموزشی به میزبانی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ با نظام فنی و اجرایی علائم افقی و تجهیزات خط‌کشی آشنا شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت: کارگاه آموزشی "نظام فنی و اجرایی علائم افقی و تجهیزات خط‌کشی" با حضور مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاونان حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه، مدیران نظارت و اجرا و ناظران خط‌کشی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در محل مجموعه شهربانو منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه در دو بخش نظری و عملی برگزار شد که بخش تئوری شامل کلاس حضوری به منظور آشنایی با نظام فنی و اجرایی خط‌کشی و مشخصات فنی اجرا و نگهداری خط‌کشی‌های معابر شهری توسط استادان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران ارائه شد و بخش عملی شامل کارگاه آموزشی آشنایی با تجهیزات و ماشین‌آلات خط‌کشی و انواع مختلف خط کشی و تست های آزمایشگاهی بود.

به گفته سید امیر سیدهنجن معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۳؛ در این کارگاه به اهمیت خط‌کشی ترافیکی معابر در منظم سازی تردد وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده‌کنندگان از معابر، راهنمایی عابران و همچنین ایجاد کارایی و بهره‌وری بیشتر و بهتر معابر شهری برای عبور متناسب جریان ترافیک تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: اجزای تشکیل‌دهنده رنگ‌های ترافیکی، نقش رزین‌ها و حلال‌ها و سایر افزودنی‌ها در رنگ، تفاوت‌های رنگ‌های سرد، گرم و دو جزئی، مشخص کردن شرایط لازم جهت بستر کار، شرایط آب و هوایی و اجرای مناسب رنگ و همچنین چگونگی انجام تست‌های آزمایشگاهی لازم از دیگر مباحث این کارگاه آموزشی یک روزه بود.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 39956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =