عملکرد مالی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال گذشته مطلوب اعلام شد

جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با ارایه گزارش عملکرد مالی این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ در جلسه شورای این سازمان گزارش عملکرد مالی این سازمان در سال ۱۴۰۱ از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی ارایه شد.

در این جلسه جمالی نژاد و گودرزی اعضای شورای سازمان مدیریت میوه و تره بار،   ابراهیم نظری رییس هیات مدیره، ایوب فصاحت مدیرعامل، حیاتی پور، پایمرد، بختیاری زاده اعضای هیات مدیره و ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی نماینده مالی اقتصادی شهری حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز در این جلسه ضمن تاکید بر شفافیت مالی به عنوان محور فعالیت‌های خود، گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ و نیز برنامه‌های پیش بینی شده این سازمان در سال ۱۴۰۲ ارایه کرد.

فصاحت شفافیت مالی را نشانه عملکرد قانونمند این سازمان برشمرد و گفت: هدف ما در سال جاری، توسعه شبکه توزیع، هوشمندسازی و فروش غیرحضوری، تکمیل زنجیره تامین به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.

وی تصریح کرد: سازمان دارای بیش از ۲۹۰میدان و بازارهای میوه و تره بار است که یک میلیون نوبت خرید در روز انجام می شود که بیش از ۳۰درصد از میوه و تره بار و یک سوم از محصولات پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهران از طریق میادین و بازارهای میوه و تره بار با اختلاف حدود ۴۰ درصدی نسبت به میانگین قیمت سطح شهر تامین می شود.

همچنین، وضعیت مالی این سازمان در سال ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمامی جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری مطلوب ارزیابی شده است.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 39960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 0
      ممنون ازجناب دکتر فصاحت بامدیریت عالیشون