آغاز مشارکتهای شهرداری منطقه ۴ در توسعه و تجهیز مدارس برای سال تحصیلی جدید

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ آز آغاز اجرای طرح توسعه و تجهیز مدارس با هدف آماده سازی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مدارس برنامه ریزی در زمینه های عمرانی، تجهیزی، مناسب سازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سید حمید رضا میر ابو طالبی" با بیان این خبر گفت: به همین منظور شهرداری تهران به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، حمایت از مدارس منتخب در زمینه های عمرانی، تجهیزی، مناسب سازی و برنامه ای را تدارک دیده است.

او به آغاز بازدید از مدارس منتخب که نیاز به اجرای عملیات عمرانی دارند اشاره کرد و گفت : گام اول این طرح اجرای فعالیت‌های عمرانی مرتبط با تعمیر، نگهداری و بهینه سازی فضاهای کالبدی و تأسیساتی مدارس است که با حضور کارشناس آموزشهای شهروندی، مدیر و کارشناسان اجتماعی نواحی ۸ و ۴ و کارشناس ابنیه معاونت فنی و عمران منطقه ۴ از ۵ مدرسه منتخب در خصوص رنگ، آسفالت و ایزوگام بازدید شد.

میرابوطالبی همچنین از اجرای فعالیت‌های تجهیزی شامل تأمین و تکمیل امکانات و وسایل مورد نیاز آموزشی، فرهنگی و ورزشی خبر داد و به برگزاری فعالیت های برنامه ای شامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اخلاق و آداب و حقوق شهروندی، مسئولیت پذیری و مشارکت های اجتماعی، سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، مدیریت پسماند، مدیریت بحران، ایمنی، حمل و نقل و ترافیک و ... در بخش‌های دیگر اجرای طرح مذکور در مدارس منتخب اشاره کرد.

وی در پایان گفت: این طرح با مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ در حال برگزاری است.

 انتهای پیام/                                              

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 39964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =