تزریق ۴۰ دستگاه ون ویژه جانبازان و معلولان به ناوگان حمل‌ونقل پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ورود ۴۰ دستگاه ون ویژه جانبازان و معلولان به ناوگان حمل و نقل عمومی خبرداد و گفت: با هدف بهبود کیفیت خدمات جابه جایی، مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی انتقال یابد.

به گزارش شهر، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی به جانبازان ومعلولان اعلام کرد: ۴۰ دستگاه ون جدید ویژه جانبازان و معلولان در جهت خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان وارد چرخه حمل و نقل شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با دستور شهردار تهران هوشمندسازی سامانه حمل و نقل جانبازان ومعلولان اجرا خواهد شد. همچنین بناست مدیریت سامانه مذکور که تاکنون زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت می‌کرد به سازمان تاکسیرانی واگذار شود.

بهرامی در ادامه اظهار داشت: جابه جایی مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی تنها با هدف بهبود سطح خدمات به این قشر صورت خواهد گرفت.

بهرامی با اشاره به اینکه باید خدمات بهتر و با کیفیت بیشتری به قشر معلول و جانباز ارائه شود بیان کرد: باید مکان‌یابی جدیدی برای سامانه جانبازان و معلولان اتفاق بیفتد. در همین خصوص ۴۰ دستگاه ون مخصوص افراد معلول و جانباز به چرخه حمل و نقل عمومی اضافه شده است. در تلاش هستیم تا به گونه‌ای عمل کنیم که این قشر از حقوق یکسان با بقیه اقشار برخوردار باشند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 39989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =