بخش ام‌آرآی بیمارستان شفا یحیاییان در قلب طهران افتتاح شد

شهردار منطقه ۱۲ از افتتاح بخش ام‌آرآی بیمارستان شفا یحیاییان در محله ایران منطقه ۱۲ و بازسازی بخش‌های سی‌تی‌اسکن و پزشکی هسته‌ای در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، شنبه، ۳۱ تیرماه، مراسم افتتاح بخش ام‌آرآی، سی‌تی‌اسکن و پزشکی هسته‌ای بیمارستان شفا یحیاییان با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه این شورا، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسؤولان بیمارستان شفا و جمعی از خیرین سلامت کشور در این بیمارستان برگزار شد.

انارکی محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: بخش ام‌آرآی این بیمارستان در مدت زمان یک سال احداث شد و بازسازی بخش‌های سی‌تی‌اسکن و پزشکی هسته‌ای، ۲ ماه زمان برده است. این بخش‌ها با سرمایه‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری خیرین سلامت احداث و تجهیز شده‌اند.

بر اساس گفته‌های کارشناسان، این مرکز تصویربرداری با قدرت کیفیت MRI  ۱.۵ تسلا، از دانش به‌روز شرکت زیمنس آلمان برخوردار است که با تعرفه دولتی و طرف قرارداد با بیمه‌ها به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

طبق اعلام متصدیان بیمارستان، مراجعین برای اخذ نوبت می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۳۸۴۸۷۰۰۰، داخلی ۳۵۳ تماس حاصل کنند.

بیمارستان شفا یحیاییان در محله ایران، شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۲ واقع شده و آماده خدمات‌رسانی ‌به شهروندان قلب طهران است.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 39996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =