پایش نقطه به نقطه ناحیه ۶ بامحوریت نگهداشت شهر

سلسله برنامه های اجرایی طرح فوریتی نگهداشت شهر با حضور و نظارت مستقیم حسن اختردانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطه شش در ناحیه۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه  در حاشیه این بازدید که روسای ادارات آن معاونت و مدیران شهری شهرداری ناحیه شش حضور داشتند  با بیان اینکه تمرکز ویژه در خصوص بحث نگهداشت شهر و رضایتمندی شهروندان نسبت به خدمات ارائه شده از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار داشت  درست است که سامانه ۱۳۷ پلاس پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید و همشهریان می توانند مشکلات شهری را بیان کنند، اما اجرای طرح های فوریتی کمک می کند تا مدیران شهری از محدوده حوزه فعالیت شان بیشتر آگاه شوند و قبل از اینکه شهروندان مشکلات را انتقال دهند آن مشکل برطرف شود.

اختر دانش در ادامه این بازدید با تاکید بر این نکته که روند خدمت رسانی به صورت شبانه روزی در حال انجام است، گفت: شهروندان تهرانی به عنوان صاحبین اصلی شهر این حق را دارند تا بر روند اجرایی و پیشرفت پروژه های کوچک و بزرگ شهری نظارت داشته و از آنان نظرسنجی شود.

معاون شهردار منطقه  تاکید کرد: باتوجه به فصل گرما، باید  در زمینه جمع آوری پسماندها، رفت و روب معابر، لایروبی انهار و همچنین آبیاری فضای سبز با نگاه ویژه  به صورت اصولی و به موقع اقدام کرد.

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 39999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =