اجرای اقدامات ظریف و خرده‌کاری‌های موثر و مفید در مناسب سازی

نشست هماهنگی مناسب سازی پروژه های سال ۱۴۰۲ با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه، شهروز پرهیزکار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، دبیر کمیته مناسب سازی منطقه و نمایندگان حوزه های فنی و عمرانی، حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری برگزار و بر اجرای اقدامات ظریف و خرده کاری های موثر و مفید در مناسب سازی تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست تورج فرهادی ضمن تأکید بر رعایت الزامات، ضوابط و دستورالعمل ها افزود: در طرح مناسب سازی امسال ۹۴۰۰ متر مربع معبر، بوستان های بهشت در ناحیه یک و جوانه در ناحیه دو و سرای محله شکوفه برای اجرای مناسب سازی از معاونت شهرسازی و معماری معرفی شده است.

همچنین سه قرارداد با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای بوستان ها، معابر ناحیه یک و دو و معابر ناحیه سه منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مناسب سازی امسال منوط به تکمیل طرح های سال گذشته است بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ پانزده معبر، سیزده بوستان و چهار ساختمان سرای محله با اجرای اصلاح رمپ، همسطح سازی دریچه و پیاده رو، نصب میله دستگیره و ترمز پله و... مناسب سازی شده است.

فرهادی با تأکید بر اینکه شهر مظروفش انسان است که به لحاظ کالبدی با اشکال مختلفی در شهر زندگی می کند خاطر نشان کرد: در منطقه ۱۹ با زیر ساخت های معیوب مواجه هستیم و اغلب شیب بندی ها مناسب نیست و زیر ساخت های شبکه فاضلاب شهری کامل نشده است.

شهردار منطقه بیان کرد: در مناسب سازی کارهای ظریف و خرده کاری های موثر و مفید با در نظر گرفتن ضوابط، دستوالعمل ها و طراحی شهری در راستای فراهم شدن شرایط برای حضور معلولان و کم توانان در معابر انجام شود.

وی برجانمایی المان های شهری قبل از اجرای مناسب سازی، زمانبندی و اولویت بندی در اجرای پروژه ها همراه با نظارت مستمر، لزوم رعایت اصول مناسب سازی در پروژه های جاری و ... تأکید کرد.

براساس این گزارش در این نشست گزارشی از عملکرد پروژه های پایلوت مناسب سازی ۱۴۰۱ ارائه شد.

این گزارش حاکیست؛ پروژه‌های مناسب سازی ۱۴۰۲ در خیابان شصت و یکم و خیابان میثاق جنوبی ناحیه یک و ورودی و خروجی کوچه ها در خیابان برادران شهید شکری ناحیه سه آغاز شده است.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 40022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =