اجرای بیش از ۱۳ هزار تن روکش آسفالت در معابر محلات منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای بیش از ۱۳ هزار تن روکش آسفالت در معابر و محلات ۹ گانه در راستای رفاه حال شهروندان خبر داد.

محمدامین سالاری پور درباره عملیات بهسازی و آسفالت معابر در سطح این منطقه به خبرنگار شهر گفت: منطقه ۱۶ به لحاظ وجود مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران، از شبکه وسیع بزرگراهی و معابر شهری برخوردار است و برهمین اساس مدیریت منطقه با در نظر گرفتن ضرورت بهسازی معابر، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت معابر بزرگراهی و شهری منطقه را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در این زمینه، افزود: یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری منطقه علاوه بر سهولت تردد خودروها، جلب رضایت مندی شهروندان در تمامی سطوح عمرانی است. به همین منظور، جدول گذاری و نهرسازی در محلات نیازمند توجه نیز (آذرآباد) به صورت جدی دنبال می شود و معاونت فنی و عمران منطقه اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، بهسازی و لکه‌گیری وضعیت آسفالت معابر سطح منطقه را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عملیات‌های اجرایی و عمرانی با جدیت در ابتدای سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بهسازی معابر محله کم برخوردار آذر آباد نمونه موفق اجرای آسفالت در بطن محلات است که در آن ضمن بهسازی و مرمت آسفالت معابر کوچه ها، وضعیت جداول و انهار آن برای هدایت آبهای سطحی نیز به صورت همزمان ساماندهی شده که رضایت شهروندان محله را در پی داشته است.

وی ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف این طرح برشمرد و عنوان کرد: با اجرای این طرح عمرانی، آسفالت خیابان های رجایی روی پل راه آهن، خیابان غفاری لاین بی آر تی، خیابان غفاری مقابل خروجی ترمینال جنوب، خیابان کارگر سامانی، خیابان خدایاری، خیابان رسول عالی، خیابان شهید بخارایی تقاطع رسول عالی، خیابان بهزادپور، خیابان شهید پیراینده، خیابان صابونیان و دشت آزادگان بهسازی شد.

اجرای بیش از ۱۳ هزار تن روکش آسفالت در معابر محلات منطقه ۱۶

سالاری پور بیان کرد: عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقاءکیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه، بهسازی و ارتقاء کیفیت آسفالت برخی از معابر منطقه به دلیل فرسودگی آسفالت، وجود زیرساخت‌های غیر اصولی، تردد روزانه وسایل نقلیه نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد. کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می شود.

شهردار منطقه ۱۶ در پایان یادآور شد: تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت ۲۰ هزار و ۱۵۰ متر مربع و تناژ مصرفی ۴ هزار و ۳۶۵ تن، روکش دستی آسفالت به مساحت ۱۴ هزار و ۱۳۰ متر مربع و تناژ پخش آسفالت به میزان یکهزار و ۷۶۰ تن در ۲۴ معبر، لکه گیری هندسی آسفالت به تعداد ۵۵۵ عدد با مساحت ۸ هزار و ۲۰ متر مربع و تناژ پخش آسفالت به میزان یکهزار و ۱۳۵ تن، درزگیری ترک های روسازی آسفالتی به روش آب بندی به میزان ۱۰ هزار و ۱۰۰ متر طول، نوسازی محله آذر آباد با احداث ۳۴۰ متر طول نیم نهر و اجرای روکش آسفالت به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع و تناژ پخش به میزان ۴۴۰ تن  از اقدامات مهم معاون فنی و عمرانی منطقه در ابتدای سال جاری است.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 40033

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =