توزیع مخازن پسماند و کیسه های زیست تجزیه پذیر بین هیئت‌های مذهبی منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از توزیع مخازن پسماند و کیسه های زیست تجزیه پذیر در بین هیئت‌های مذهبی و مساجد منطقه همزمان با ماه محرم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، " علی اصغر کمالی زاده" ضمن تسلیت ماه پیروزی خون بر شمشیر  با اعلام این مطلب افزود: با فرا رسیدن ماه محرم و استفاده بیشتر مردم از ظروف یکبار مصرف، اداره بازیافت این منطقه جمع آوری ظروف یکبار مصرف را که این روزها بیشتر در هیئت های مذهبی و مساجد مورد استفاده است در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدامات در جهت پاکیزه سازی شهر و طرح تفکیک زباله از مبدا در منطقه به صورت شبانه روزی تا پایان مراسم عزاداری ادامه خواهد یافت.

کمالی زاده از اجرای طرح آموزش تفکیک پسماند به شهروندان در مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: آموزشگران بازیافت، با مراجعه به مساجد آموزش راههای کاهش تولید پسماند، تفکیک پسماند از مبدا و کم حجم سازی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرفِ تجزیه ناپذیر و استفاده از ظروف تجزیه پذیرِ گیاهی را به مخاطبان آموزش می‌دهند.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سرور شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) یکی از وظایف مهم مدیریت شهری این منطقه به شمار می‌رود که در تمامی حوزه ها با تمام قوا به آن پرداخته می شود.

 انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 40115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =