برگزاری سومین نشست قرارگاه فرهنگی در منطقه ۹

سومین نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی با حضور رئیس، دبیر و اعضای این قرارگاه مدیران و همچنین هیئت امنای مساجد منتخب منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های متولی به خصوص مساجد، مدارس، سرای محلات، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی و مردمی در اجرای برنامه‌ها گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در محلات منطقه ۹ و مشارکت افراد توانمند غرب پایتخت در امور فرهنگی می توان شاهد افزایش کیفیت در اجرای برنامه های مناسبتی ملی مذهبی بود.

وی افزود: در همین راستا و در سومین نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی منطقه ۹ در خصوص هماهنگی بیشتر قرارگاه مذکور جهت برگزاری بهتر طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ با عنوان طرح شهید آرمان و هماهنگی برای اجرای مراسم های مذهبی به ویژه ایام ماه محرم و صفر تبادل نظر شد.

همچنین؛ در سومین نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدی مقدم امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) محله شمشیری به عنوان دبیر قرارگاه فرهنگی منطقه ۹ جهت پیگیری مصوبات معرفی شد.

انتهای پیام

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 40130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =