چهارمین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌شود

فرهنگسرای کارو تعاون به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود: با هدف احیای سنت حسنه‌ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم، مسابقه عکاسی با عنوان «رواق حسینی» برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط شود.

وی گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۱ تا ۱۸ سال است و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۳ عکس گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، کدملی، سن و شماره تماس) به شماره تماس ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۹۲ در نرم افزار بله و یا ایمیل به نشانی Revaghehoseini@gmail.com  ارسال کنند. همچنین می‌توانند با بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #مسابقه_رواق_حسینی و تگ کردن صفحه رسمی فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی farhangsarakar@ در این مسابقه شرکت کنند.

حشتمی در پایان گفت: در پایان مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

مسابقه «رواق حسینی» به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۹ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه کنند و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام /

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 40192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =