تفکیک و جمع‌آوری ۶ تن پسماند خشک در طرح روضه رضوان منطقه۸ 

با مشارکت هئیت‌های مذهبی، نگهداشت فضاهای شهری در ایام ماه محرم با تفکیک و جمع‌آوری ۶ تن پسماند خشک از سطح محلات منطقه۸ به پایان رسید.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ همزمان با اجرای طرح خادمان روضه رضوان و مشارکت ‌گروه‌های مذهبی منطقه۸ در ده شب اول ماه محرم ۶ تن پسماند خشک از محلات ۱۳گانه منطقه۸ جمع آوری و تفکیک شد.  

شهرداری منطقه۸ در ایام دهه اول سوگواری سید و سالار شهیدان، برای انجام این اقدام محیط زیستی و در راستای خدمات‌رسانی به هیئات و تکایای مذهبی سطح منطقه، اقدام به تشکیل گروه «خادمان روضه رضوان» در پیام‌رسان بله براساس مراجعات حضوری و طبق نیازسنجی‌های صورت‌گرفته نمود.

در همین راستا اداره مدیریت‌پسماند، مخازن ۲۴۰ لیتری و ۱۲۰ لیتری، کارتن‌پلاست، بروشور اطلاع‌رسانی مدیریت‌پسماند، کیسه‌های پارچه‌ای و کیسه‌های آبی ویژهٔ جمع‌آوری پسماندهای خشک را بین هیئت‌ها و تکایا توزیع کرد.

 این اقدام با توجه به فرهنگ نذورات و استفاده شهروندان از ظروف یکبار مصرف توزیع ۶۸ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری در بین ۶۰ هئیت عزاداری، ‌ ۱۰۰ عدد کارتن پلاست، ‌کیسه های تفکیک پسماند و برقراری سرویس های جمع آوری به‌صورت مداوم بخصوص در زمان اجرای مراسم عزاداری انجام شد.

️همچنین عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب به عزاداران سرور و سالار شهیدان در روزهای تاسوعا، عاشورا و شام غریبان، با ۷۰ نیرو و ۲۰ دستگاه ماشین آلات جمع‌آوری پسماند تر و خشک در دو شیفت به نظافت و رفت و روب اقدام کردند و شب گذشته تا پاسی از بامداد، کلیه معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه۸ پاکسازی شد.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 40284

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =