۳۰ تن پسماند خشک از ایستگاه‌های صلواتی و تکایا در معابر منطقه ۱۹ جمع‌آوری شد

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ گفت:۳۰ تن پسماند خشک در تاسوعا و عاشورای حسینی از مقابل ایستگاه های صلواتی، تکایا، حسینه ها و مساجد معابر نواحی پنجگانه این منطقه جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فرهادی نظافت و رفت و روب مسیرهای اصلی و فرعی برای هیئت‌های عزاداری و سوگواران حسینی را در ایام ماه محرم از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: با توجه به تردد بالا و تجمع هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورا در مقابل حسینیه اعظم امام حسن مجتبی (ع) محله بهمنیار، حسینیه اعظم مکتب العباس(ع) در محله عبدل آباد، هیئت ولایت عشق در خیابان نور محله نعمت آباد و معابر برادران شهید شکری، شهرک بستان و... و. توسط ۳۰۰ نفر کارگر خدمات شهری، فضای سبز و اکیپ های بازیافت پاکسازی کامل شد.

وی افزود: به منظور حفظ پاکیزگی و نظافت معابر و مسیرهای تردد عزاداران، ۲۰۰ عدد سطل‌های کارتن پلاست مخصوص پسماند خشک، ۲۰۰کیلوگرم کیسه‌های تجزیه پذیر برای جمع‌آوری پسماند و ۳۰ عدد مخازن ۲۴۰ و ۱۲۰ لیتری در میان ایستگاه‌های صلواتی، مساجد، تکایا در این ایام توزیع شده است.

همچنین در این ایام بیش از ۴۰۰ نفر از خادمین تکایا، ایستگاه های صلواتی، مساجد و شهروندان از آموزش های تفکیک پسماند از مبداء بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 40286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =