رتبه نخست منطقه ۱۳ در رسیدگی به آرای صادره کمیسیون ماده صد تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲

طی جلسه ای با حضور مدیرکل ماده صد شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۳، عملکرد این منطقه در رسیدگی به آرای صادره کمیسیون ماده صد عالی ارزیابی شد و این منطقه توانست رتبه نخست را بین مناطق ۲۲ گانه از ابتدای سال تا کنون کسب کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه بررسی عملکرد منطقه ۱۳ در آرای صادره کمیسیون ماده صد با حضور فاطمه حیدری مدیرکل ماده صد شهرداری تهران، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، مدیران ماده ۱۰۰، معاون شهرسازی و معماری و جمعی  مدیران در محل ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

دراین جلسه، در خصوص بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال۱۴۰۲، آرای ریالی، نظریه‌های کمیسیون، آراء و دیوان بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به آمار و اقدامات منطقه ۱۳، ۵۱ پرونده دارای رای ماده صد به طور کامل اجرا و  به تائید اداره کل ماده صد رسید.

محمد هادی علی احمدی، ‌ شهردار منطقه ۱۳  با ارائه گزارشی در این خصوص گفت: حدود شش هزار و ۱۸۰ آرا صادر شده که از این تعداد، بیش از ۵ هزار و ۶۸۱  رای اجرایی شده و به عبارتی ۹۱ درصد آرا اجراشده و تنها ۹ درصد آرا باقی مانده است.

آرای اجرا شده شامل جریمه، قلع و جمع آوری، اعاده، اخذ تاییدیه کمیته نما، اصلاح مطابق نقشه و ... است.

پرونده‌های مشمول اجرای بند «تـ» ماده واحده تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، شامل ۴۴ پرونده از نوع تجاری، مسکونی، اداری و ...است که تعدادی پرونده منتج به توافق شده و عوارض اخذ شده و بخش دیگری نیز مربوط به مالکینی می شود که تمایل به توافق دارند و در دست اقدام است.

همچنین، جلسه هفتگی رسیدگی به پرونده های مشمول مصوبه بند «ت» با حضور رئیس اجرای احکام، روسای شهرسازی و کارشناسان اجرای احکام برگزار و نواحی موظف شدند با هماهنگی اداره اجرای احکام منطقه موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 40293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =