تقدیر رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان تهران از شهردار منطقه ۱۹

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان تهران از همکاری و مساعدت در راه اندازی این مرکز در بوستان بزرگ ولایت از تورج فرهادی شهردار منطقه تقدیرکرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در متن تقدیر محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان تهران از شهردار منطقه آمده است؛ با نهایت سرافرازی مراتب تقدیر و کمال تشکر خویش را از حمایت های ارزنده و نقش موثر حضرتعالی در افتتاح "اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران" که موجب خوشنودی و رضای خداوند متعال و مردم شریف شده است را اعلام نموده و آرزوی توفیقات روز افزون آن مقام محترم را از خداوند متعال خواستارم.

براساس این گزارش؛ اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران که امکان تعمیر و نگهداری بالگردهای اورژانس در آن وجود دارد، همزمان با عید سعید غدیر طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت و رئیس‌سازمان اورژانس کشور افتتاح شد.

این پایگاه اورژانس هوایی در بوستان ولایت با حمایت‌های شرکت هلی کوپتری آوا سلامت وابسته به هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران و سازمان اورژانس کشور راه‌اندازی شده و در این پایگاه، برخی تجهیزات و قطعات مورد نیاز تعمیر بالگردهای اورژانس، فراهم شده است.  

در این پایگاه تخصصی اورژانس هوایی، قابلیت نشست و برخاست هشت دستگاه بالگرد به طور همزمان فراهم شده و به زودی دیسپچ اورژانس هوایی با امکان رصد ۵۲ بالگرد اورژانس کشور در این پایگاه، راه‌اندازی می‌شود.

در این پایگاه با توجه به شرایط شهر تهران از مدیکوپتر در اورژانس تهران استفاده می شود چرا که کوچک‌تر است و امکان نشستن در شرایط خاص را دارد، در این پایگاه کل تعمیرات بالگردها انجام خواهد شد و در آینده سیستم مانیتورینگ ۵۲ مرکز  اورژانس هوایی به این پایگاه متصل می‌شود.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 40294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =