برگزاری اجتماع بزرگ هیئت‌های نوجوانان منطقه۹ در ماه محرم

به مناسبت ایام ماه محرم، اجتماع بزرگ هیئت‌های نوجوانان منطقه۹ در حسینیه یا زهرا(س) در غرب پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا، آموزش و پرورش منطقه۹، پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران منطقه، کانون نوجوانان منطقه۹ و هیئت‌های نوجوانان غرب پایتخت با اجتماع خود در حسینیه یا زهرا(س) در محله مهرآباد جنوبی به سوگواری پرداختند.
وی افزود: این اجتماع بزرگ شامل برنامه‌هایی از جمله؛ پرده خوانی، تئاتر عاشورایی، روضه‌خوانی و مداحی مداحان حاج حسن حسین خانی و حاج روح الله بهمنی بود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: هیئت‌های نوجوانان غرب پایتخت در ایام ماه محرم در راستای زنده نگهداشت فرهنگ عاشورایی نسبت به برگزاری برنامه های مختلف مناسبتی در این ایام در منطقه ۹ اقدام می کنند که برگزاری اجتماع بزرگ هیئت‌های نوجوانان در غرب پایتخت از جمله این اقدامات است.

همچنین؛ این مراسم با حضور شهردار منطقه ۹، مشاور عالی شهردار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه۹، معاون مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری منطقه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج غرب پایتخت برگزار شد.

انتهای پیام

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 40356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =