زیرمخزنی‌های فلزی در منطقه ۱۰ بتنی می‌شوند

شهردار منطقه ۱۰ از تعویض زیرمخزنی‌های فلزی و نصب ۱۴۵ عدد زیرمخزنی بتنی در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه زیرمخزنی‌ها به عنوان یکی از اجزای مبلمان شهری که در زیباسازی خیابان‌ها و ساماندهی سطل‌های زباله شهری نقش دارند، گفت: با هدف افزایش زیباسازی فضای شهری و جلوگیری از سرقت و پوسیدگی زیرمخزنی‌های فلزی، تعدادی از این نوع زیرمخزنی‌ها حذف و زیرمخزنی‌های بتنی جایگزین آنها شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: با توجه به ارتقای بهداشت زیست محیطی و رفاه حال شهروندان از ابتدای سال تا کنون ۱۴۵ عدد زیرمخزنی بتنی نصب شده است.

وی افزود: این منطقه طی پنج ماه نخست سال در ناحیه یک تعداد ۳۵ عدد، در ناحیه دو ۴۵ عدد، در ناحیه سه ۶۵ عدد از زیرمخازن فلزی جمع‌آوری و زیرمخزنی بتنی پیش‌ساخته جانمایی و نصب شده است.

اخ‌الصنایع افزود: مدیریت شهری منطقه طی دو سال اخیر برای جلوگیری از سرقت و پوسیدگی زیرمخزنی‌های فلزی در مجموع نصب ۳۸۵ زیرمخزنی بتنی در سطح محدوده را انجام داده است.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: در مجموع در سطح نواحی سه‌گانه به تفکیک در ناحیه یک ۲۲۰ عدد، در ناحیه دو ۸۸ عدد و در ناحیه سه ۹۰ عدد زیرمخزنی‌ بتنی موجود است.

وی ادامه داد: نصب زیرمخزنی‌های بتنی در سطح نواحی سه‌گانه در حال انجام است و تا پایان سال ۱۲۳۰ زیرمخزنی‌ بتنی جایگزین زیرمخزنی‌های فلزی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: شستشوی راحت، طول عمر بالا، تولید مقرون به‌صرفه و غیرقابل سرقت از جمله مزایای نصب زیرمخزنی‌های بتنی در سطح منطقه است.

انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 40389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =