شهردار منطقه ۴ از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان این منطقه شد

شهردار منطقه ۴ از طریق سامانه +۱۳۷  در ارتباط مستقیم با شهروندان پاسخگوی درخواست ها و مطالبات آنها بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، "علی اصغر کمالی زاده" به همراه معاونین و مدیران این منطقه از طریق  سامانه ۱۳۷ پلاس به صورت ارتباط مستقیم پای صحبت ها، مشکلات، دغدغه ها و درخواست‌های همشهریان منطقه ۴ نشستند.

کمالی زاده در این جلسه بر ضرورت پیگیری درخواست‌ها و رفع مشکلات و درخواست ‌های مردمی تأکید کرد و گفت: از آنجایی که این منطقه از وسعت و جمعیت بالایی برخوردار است مسلما میزان درخواست های شهروندان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود، براین اساس ضرورت آسیب شناسی مشکلات، رسیدگی و پاسخ به پیام‌­های شهروندان به عنوان یک اصل مد نظر گرفته می شود.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: زمانی که مردم بدانند مسئولان شهری که در آن زندگی می کنند پای صحبت‌های ایشان نشسته و با تمام تلاش مشکلات آنها را پیگیری و رفع خواهند کرد، انگیزه بالاتری برای همکاری و همیاری با شهرداری ها در مدیریت شهر خود خواهند داشت.

همچنین در این برنامه مدیران شهری منطقه ۴ به ۳۳۷ پیام در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمران، ترافیکی، شهرسازی و... و. پاسخ داده و  پس از پایان تماس ها و فرآیند پاسخگویی، با توجه به نوع مطالبات و حوزه مربوطه دستورات شهردار منطقه ۴ و مدیران شهری برای پیگیری سریع و کارامد به حوزه روابط عمومی ارجاع و اقدامات بعدی انجام خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 40394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =