به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، "علی اصغر کمالی زاده" به همراه معاونین و مدیران این منطقه از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس به صورت ارتباط مستقیم پای صحبت ها، مشکلات، دغدغه ها و درخواستهای همشهریان منطقه ۴ نشستند.
کمالی زاده در این جلسه بر ضرورت پیگیری درخواستها و رفع مشکلات و درخواست های مردمی تأکید کرد و گفت: از آنجایی که این منطقه از وسعت و جمعیت بالایی برخوردار است مسلما میزان درخواست های شهروندان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود، براین اساس ضرورت آسیب شناسی مشکلات، رسیدگی و پاسخ به پیامهای شهروندان به عنوان یک اصل مد نظر گرفته می شود.
شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: زمانی که مردم بدانند مسئولان شهری که در آن زندگی می کنند پای صحبتهای ایشان نشسته و با تمام تلاش مشکلات آنها را پیگیری و رفع خواهند کرد، انگیزه بالاتری برای همکاری و همیاری با شهرداری ها در مدیریت شهر خود خواهند داشت.
همچنین در این برنامه مدیران شهری منطقه ۴ به ۳۳۷ پیام در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمران، ترافیکی، شهرسازی و... و. پاسخ داده و پس از پایان تماس ها و فرآیند پاسخگویی، با توجه به نوع مطالبات و حوزه مربوطه دستورات شهردار منطقه ۴ و مدیران شهری برای پیگیری سریع و کارامد به حوزه روابط عمومی ارجاع و اقدامات بعدی انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/
نظر شما