اجرای تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه ۶

شهردار ناحیه۳ از اجرای طرح تراش و روکش مکانیزه آسفالت به متراژ ۵۰۰۰ .متر مربع در محله سنایی و بهجت آباد با همکاری معاونت فنی و عمران منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا حیدری شهردار ناحیه ۳  اظهار داشت:با توجه به درخواستهای مکرر شهروندان و همچنین گزارشات کارشناسان مبنی بر ترمیم آسفالت معابر بر آن شدیم تا اجرای لکه گیری و آسفالت مناسب خیابان ها و معابر سطح ناحیه که یکی از خواسته های شهروندان از شهرداری بود را آغاز کنیم.

شهردار ناحیه۳ گفت: وجود چاله های متعدد در معابر فرعی و اصلی سبب ایجاد منظر بصری ناخوشایندی هم برای ساکنان و شهروندان شد.

وی دفع آبهای سطحی منازل مسکونی شهروندان به معابر را از دیگر دلایل تخریب آسفالتها دانست که این امر عمر آسفالت را کم کرده و سبب تخریب آن در مدت زمان کوتاهی میشود.

حیدری ادامه داد: رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری میدانیم و از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی که تمام تلاش خود را در خدمت رسانی به شهر و شهروندان انجام داده اند تشکر کرده و امید است با همکاری و مشارکت همه بتوانیم حفاری‌های انجام شده در سطح ناحیه را مدیریت کرده و با اقدامات مفید و سازنده زمینه آسایش و رفاه تمامی شهروندان را فراهم آوریم.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۶ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهد هر گونه مشکل در سطح معابر منطقه با ۱۳۷ پلاس تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 40399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =