اجتماع ۳ هزار نفری عزاداران دارای معلولیت پایتخت برگزار می شود

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری اجتماع بزرگ ۳ هزار نفری عزاداران دارای معلولیت و خانواده آنان همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در ۲۰ مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: این مراسم برای نخستین بار در این ابعاد و همزمان با ۲۵ ماه محرم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و با حضور مسئولان ارشد شهری و سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) در واقعه کربلا به دلیل بیماری از جانبازان واقعه کربلا هستند خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت امام سجاد(ع)، دسته بزرگ عزادارای افراد دارای معلولیت عمق ارادت و دلباختگی خود را به خاندان عصمت و طهارت و شهدای کربلا ابراز خواهند کرد.

صاحب با بیان اینکه ظرفیت های شهری برای برگزاری باشکوه این مراسم و حضور حداکثری جامعه  افراد دارای معلولیت به کار گرفته شده است افزود: استفاده از ناوگان سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان برای جا به جایی افراد دارای معلولیت و حضور آنان در این مراسم از اقداماتی است که از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سخنرانی، مداحی، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله رویدادهایی است که در این مراسم پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ اجرای طرح‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی این مراسم با همکاری سازمان بهزیستی کشور و اداره کل فرهنگی و اداره سلامت شهرداری تهران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 40400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =