معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ رتبه برتر ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ بین مناطق ۲۲ گانه را به خود اختصاص داد

در ارزیابی سالانه شهرداری تهران مابین معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه، منطقه۶ رتبه برتر عملکردی سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مهدی بصیری با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی صورت گرفته که اقدامات معاونت امور اجتماعی مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار گرفت، نقش هر یک از معاونت های مناطق در رویدادهای تاثیرگذار فرهنگی تهران و برنامه‌های ملی و مذهبی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به موقعیت خاص قرار گیری منطقه ۶ در بخش مرکزی پایتخت گفت: موقعیت خاص منطقه و میزان بالای تردد در سطح منطقه ایجاب می‌کرد که در رویدادهای خاص با حساسیت ویژه تری به مباحث فرهنگی بپردازیم، تا میزان تاثیرگذاری و مشارکت پذیری اجرای برنامه ها در قلب پایتخت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه موفقیت اخیر را مرهون تلاش های شبانه روزی همکارانش در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه است گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده یکساله میان معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق۲۲ گانه، ۸ معاون برگزیده و برتر شهر تهران معرفی شدند که خوشبختانه منطقه۶ تهران نیز جز رتبه‌های برتر این ارزیابی قرار داشت.

به گفته بصیری در این ارزیابی سالانه، معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۶، ۳، ۱۱، ۱۲، ۱۹، ۲۰، ۱۷و ۲۱ موفق به کسب رتبه های برتر در شهر تهران شدند.

انتهای پیام/

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 40401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =