امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از امضای تفاهم نامه مشترک با آموزش وپرورش با هدف تجهیز مدارس و مراکز آموزشی محلات باب الرضای تهران خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، مهدی اسمعیلی گفت: تفاهم نامه مشترکی  به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، حمایت از مدارس منتخب در زمینه های عمرانی، تجهیزی، مناسب سازی و برنامه ای با آموزش و پرورش منطقه منعقد شد.

وی افزود: موضوعاتی نظیر مناسب سازی، تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تهیه کولر، نقاشی، اجرای عملیات آسفالت، تهیه و تعمیر رویه و کفی میزها و نیمکت‌ها، تهیه لوازم ورزشی، تهیه لوازم التحریر و ... ازجمله محورهای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بوده که با حضور مدیران ارشد دو نهاد به امضاء رسید.

اسمعیلی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، اجرای طرح شهردار مدرسه، شهر در دست بچه‌ها، استقبال از مهر، کانون نوجوانان(دهه هشتادی‌ها) و ... از جمله برنامه های موضوعی اجرا شده توسط اداره آموزش های شهروندی در مدارس و مراکز آموزشی محلات منطقه ۱۵ بوده است.

برپایه این گزارش؛ فعالیت‌های عمرانی نیز در مدارس طبق این قرارداد آغاز و این طرح با مشارکت معاونت‌های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 40449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =