اجرای بیش از ۲۴ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۱۷ از ابتدای سال تا کنون

سیفی گفت: در بازه زمانی ۴ ماهه ابتدایی سال، در عملیات های عمرانی لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت معابر منطقه ۱۷، بالغ بر ۲۴ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه، گفت: از آنجا که اجرای عملیات های عمرانی یکی از دغدغه های مهم شهرداری جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و در نتیجه سهولت در امر تردد و افزایش رفاه آنها است، از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات و خدمات عمرانی قابل ذکری در سطح محلات منطقه انجام گرفته است.

وی افزود: به همین منظور در بازه زمانی ۴ ماهه ابتدایی سال، در عملیات‌های عمرانی لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت معابر، بالغ بر ۲۴ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

 سیفی با اشاره به یکی از اقدامات ارزشمند معاونت فنی و عمرانی منطقه، تصریح کرد: یکی از این اقدامات خدمت به مدرسه بود که از اسفندماه سال گذشته با هدف خدمت رسانی به مدارس شروع شد و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه داشت؛ در این طرح حیاط ۳۰ مدرسه منطقه با بیش از ۲ هزار تن آسفالت مرمت و بهسازی شدند.

سرپرست شهرداری منطقه افزود: یکی از دیگر از اقدامات مهم، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت معابری بود که نیاز به مرمت موضعی داشتند؛ این عملیات با رویکرد کاهش پیام‌های ۱۳۷ و پاسخدهی به معضلات شهروندان به صورت ویژه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت؛ در پی این موضوع با تلاش واحدهای اجرایی بیش از هزار و ۸۰۰ نقاط منطقه با حدود هزار و ۹۲۰ تن آسفالت، مرمت و بهسازی شد.  

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی معابر و نیاز به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت بیش از یک صد معبر منطقه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته که تاکنون ۴۵ معبر با بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در مساحتی حدود ۹۰ هزار و ۶۰۰ متر مربع به صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه مرمت و روکش آسفالت شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: خیابان های یافت آباد، قدیر قدرتی، سجاد جنوبی، مسجد، رمضانی، بهادر نژاد و فرعی ها، تهمتن و فرعی ها، نعیمی، عارف قزوینی، اخلاقی، اصفهانی، سلگی، خدام حسینی، برزگر فارسیان، سعدی، جوکار و رمضانی از فرعی های خیابان پاکی و فرعی های خیابان باقری مهم ترین معابر اصلی هستند که مرمت شده اند. طبق برنامه ریزی ها و اولویت های انجام شده، سایر معابری که نیاز به مرمت و بهسازی داشته باشند، به زودی عملیات روکش آسفالت در آنها اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 40453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =