تداوم عملیات آسفالت و لکه گیری معابر در محدوده منطقه ۴

شهردار منطقه۴ گفت: نهضت آسفالت در معابر و خیابان‌های این منطقه به صورت گسترده با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده"، اظهار کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری این منطقه بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از اولویت‌های این منطقه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره  در حال انجام است و در یک ماه گذشته حدود ۱۲۱۱۲ تن آسفالت مکانیزه  به مساحت ۸۶۸۳۹  متر مربع وآسفالت دستی به مساحت ۱۱۸۸۰ متر مربع و  به تناژ ۲۶۳۶ تن در خیابان های دلاوران، صاحب الزمان(عج)، امیر کیانوش، شیدایی، پایدارفر، بلوار افق، غفاری، پادگان منطقه نظامی و ...  به منظور روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و معابر دیگر که نیاز به روکش دارند  نیز انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 40456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =