خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) در مسیر ۷۰۷ عمود توسط منطقه۱۳

شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به واگذاری مسئولیت قرارگاه طریق الحسین(ع) (عمود ۱ تا ۷۰۷ ) به این منطقه، از استقرار همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به هموطنان در این مسیر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: با توجه به در پیش بودن رویداد بزرگ اربعین و در راستای خدمات‌رسانی به خیل عظیم شهروندان، شهرداری منطقه۱۳ در قرارگاه طریق الحسین(ع) (عمود ۱ تا ۷۰۷)  در موکب و مسیرکربلا خدمت رسانی می کند.

وی درباره اقدامات شهرداری منطقه در رفت و روب و نظافت مسیر عمود ۷۰۷ تا کربلا گفت: علاوه بر تهیه و ارسال کلیه اقلام پیش‌بینی شده جهت نظافت و جمع آوری زباله، نیروهای اعزامی خدمات شهری درپهنه تعیین شده وشیفت‌های کاری نسبت به نظافت مسیر اقدام می کنند.

همچنین ابوذر حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ به برگزاری جلسه ستاد اربعین منطقه اشاره کرد و افزود: طی این جلسه هماهنگی لازم برای ارائه خدمات به زوار از طریق استقرار موکب کودک و نوجوان، جذب نیرو های داوطلب و خیر در مساجد و تهیه اقلام مورد نیاز و جمع آوری نذورات مردمی در قالب پویش خادم الحسین انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 40459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =