ارائه خدمات ویژه معاینه فنی در دو مرکز نیایش و سراج

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از ارائه خدمات ویژه به افراد ناتوان، کم‌توان و یا ناآشنا به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز نیایش و سراج خبر داد.

 شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر  با بیان اینکه خدمات ویژه به افراد ناتوان، کم توان و یا ناآشنا به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز نیایش و سراج ارائه می شود، گفت: این اقدام با هدف ارائه خدمت رسانی ویژه به مراجعینی که متقاضی دریافت کمک، همیاری و مشاوره به هر دلیلی مانند کهولت سن، کم توانی و یا ناآشنا بودن با فرایند کار و نحوه رفع نقص و ایراد شناسایی شده در مراکز معاینه فنی هستند، صورت پذیرفته است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در فاز نخست از یک ماه گذشته خط ویژه معاینه فنی برای بانوان کم توان، ناتوان و یا ناآشنا به مراحل معاینه فنی راه اندازی شد و طبق برنامه ریزی انجام شده، در فاز بعدی برای آقایان نیز راه اندازی شد.  

وی بیان کرد: البته این خطوط با خدمات ویژه، از سایر خط های سالن معاینه فنی جدا نبوده و تنها کارشناسان مستقر در آن خطوط با ملاحظات تعریف شده ای به مراجعه کنندگان ارائه خدمات رسانی کرده و همیاری می کنند.
 مالکی یادآور شد: استفاده از این خدمات کاملا به صورت اختیاری بوده و بابت خدمات ارائه شده در این خطوط هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود.  

وی در توضیح بیشتر افزود: در خطوط معاینه فنی ویژه، یکی از کارکنان فنی آمادگی دارد تا به عنوان همیار در تمامی مراحل انجام آزمون های معاینه فنی خودرو تا اخذ گواهی معاینه فنی؛ ضمن همراهی، نسبت به ارائه خدمات مشاوره فنی وضعیت خودرو در صورت تمایل مراجعه کننده اقدام کند.
 مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در ادامه گفت: در خط معاینه فنی ویژه با توجه به حضور همیار ملاحظات بیشتری در همراهی با شهروندان تا اخذ معاینه فنی انجام می شود.  
وی در پایان تصریح کرد: در این خدمات جدید سعی شده علاوه بر خدمات معاینه فنی، آموزش اولیه و عمومی  مباحث خودرویی و توانمندسازی در بحث نگهداشت خودرو مورد نظر قرار گرفته که بدون تردید این آموزش شهروندی می تواند در کاهش آلودگی هوا و ارتقاء ایمنی تردد موثر باشد.


انتهای پیام/
 

۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 40526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =