دیدار شهردار منطقه ۱۰ با بخشدار و شهردار «خیرات»

مهدی اخ الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ امروز با حضور در بخشداری خیرات؛ با فاضل عبدالعباس صالح الفتاوی بخشدار و شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد. در پی این دیدار تفاهم‌نامه‌ای برای ارایه خدمات به موقع ‌و مناسب در میزبانی از اربعین حسینی بین دو طرف ایرانی و عراقی امضا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ اخ الصنایع که از سوی ستاد اربعین شهرداری تهران به عنوان مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) منصوب شده است؛ در این دیدار بر تعامل دوسویه و همکاری در زمینه خدمات‌رسانی مناسب به زائران حسینی(ع) تاکید کرد.

متقابلا صالح الفتاوی نیز آمادگی خود و مجموعه شهرداری و بخشداری خیرات را برای ارایه هرگونه همکاری  در طول مسیر  طریق الحسین (ع) اعلام کرد.

اخ الصنایع پس از این دیدار از امضای تفاهم‌نامه ای با بخشدار خیرات در زمینه همراهی منطقه۱۰در امور خدمات شهری و ستاد گمشدگان با مجموعه مدیریت شهری خیرات خبر داد.

به گفته وی؛ بر اساس این تفاهم نامه شهرداری منطقه ۱۰ ذیل ۵ سرفصل (زیر ساخت؛ خدمات شهری؛ فرهنگی و اجتماعی؛ اسکان و پذیرایی و حمل و نقل) در مراسم راهپیمایی اربعین ایفای مسئولیت خواهد کرد.

 اخ الصنایع تاکید کرد: فعالیتهای مذکور با اعزام نیروهای اجرایی ظرف روزهای آینده آغاز خواهد شد و پس از پایان مراسم با شکوه پیاده روی اربعین  نیز ادامه خواهد داشت.

هفته گذشته باحکم رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران؛ مهدی اخ الصنایع به عنوان مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) حدفاصل عمود ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ منصوب شد، بر همین اساس  کلیه خدمات ۵ گانه  به زائران در این محور با مسئولیت شهردار منطقه ۱۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 40537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =