پویش «دلسازه های حسینی» از منطقه ۱۴ کلید خورد

از دارالمومنین تهران تا کربلاشهردار منطقه ۱۴ از اجرای پویش «دلسازه های حسینی» همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و با مشارکت کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی گفت: این پویش برای نخستین بار با همدلی و مشارکت شهروندان بویژه کودکان و نوجوانان دارالمومنین تهران برای ساخت و تهیه هدیه به فرزندان عراقی آغاز به کار کرده است.

یزدی با اشاره به اینکه علاقه مندان برای مشارکت در پویش«دلسازه های حسینی»می‌توانند به سراهای محلات مراجعه کنند، افزود: در این پویش که با همکاری و مشارکت کودکان و اعضای کانون نوجوانان به اجرا درآمده، قرار است علاقه مندان با دست سازه های هنری و فرهنگی خود هدیه های معنوی و زیبا برای فرزندان عراقی آماده کنند و در مراسم اربعین حسینی هدیه کنند.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی و هنری به واقعه کربلا بیان کرد: عشق و محبت امام حسین(ع)، بدون تردید همه علاقه مندان را گرد هم می آورد تا برای نوگلان حسینی که در مسیر پیاده روی حرمین شریفین هستند، هدایایی را به رسم یادبود درست کنند و این رویداد منجر به یک خاطره خوش اربعینی و همدلی و ارادت این نسل به اهل بیت(ع) را یاداور خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 40654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =