لزوم تسریع و پیشرفت ۱۴ پروژه‌های احداثی در منطقه ۱۴

روند اجرای پروژه های شهری منطقه ۱۴ در راستای بهبود کیفیت زندگی و رفاه شهروندان، با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه های احداثی و توسعه محله ای بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه در هم اندیشی بامدیران شهری که به منظور پایش و کنترل پروژه‌های شهری سال ۱۴۰۲ برگزارشد، بر تسریع در پیشرفت و بهره برداری از ده‌ها پروژه شهری، خدماتی منطقه در سال جاری تاکید کرد.

یزدی در این هم اندیشی ضمن رصد چالش ها و روند اجرای ۱۴ پروژه احداثی چون احدث پل همسطح سواره رو تقاطع ابوذر و پاسدار گمنام، ایمن سازی مسیل ابوذر، احداث مخزن و شبکه آبرسانی قصر فیروزه، بهسازی و روکش آسفالت و...از پیگیری حوزه‌های مربوط، برنامه ریزی و تخصیص بودجه برای تسریع در اتمام به موقع پروژها تا پیش از پایان سال تاکید کرد.

یزدی در این پایش با اشاره به اجرای ۹۲ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه که با پیشرفت بالای ۴۰ درصد در پروژه های عمرانی و ترافیکی درحال انجام است، بر اهتمام این حوزه ها و سایر حوزه های شهری برای پیشبرد روند کیفی و کمی این پروژه‌ها در محلات منطقه تاکید کرد.

همچنین؛ با تاکید امیریزدی و با هدف ارائه خدمت بیشتر به شهروندان و بهبود محیط زندگی، نسبت به اتمام و بهره برداری پروژه ها ی توسعه محله ای بویژه در محله های اولویت دار و کم برخوردار در هفته ها و ماه های پیش رو اقدام می شود.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 40655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =