دیدار مردمی عضو شورای شهر با شهروندان منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد) به همراه اعضای شورای شهر تهران به درخواست‌های شهروندان این منطقه رسیدگی و در ادامه با خانواده شهید بهزادی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر  به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ شهروندان در این دیدار چهره‌ به ‌چهره که در شهرداری منطقه ۱۰ صورت گرفت، درخواست‌های خود را به مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰  و جعفر شربیانی نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ارائه دادند و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شد.
بنابراین گزارش؛ بیشترین درخواست مراجعان در حوزه شهرسازی و معماری بود و در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه‌های دیگر مشکلات آنها بررسی شد.
گفتنی است، در دیدار مردمی امروز ۲۵ درخواست شهروندان پیگیری شد.


آیین تجلیل و تکریم از خانواده شهدا
 در ادامه این دیدار مردمی، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ به همراه نرجس سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی و عضو شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای ششم، اسماعیل عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی، خسروی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری، علی سهرابی شهردار ناحیه ۲، مرتضی حسنی مدیرکل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ و بحرینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۰ و ۱۱، با هدف تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و آرمانهای رفیع انقلاب در منزل شهید والامقام غلامحسین بهزادی حضور یافتند.
«مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه هم‌اکنون دیار مهر و ایمان با افتخار، میزبان ۳۰۰ خانواده شهید است، گفت: منطقه ۱۰ به منطقه هزار شهید شهرت دارد و از جمله مناطق تأثیرگذار در هشت سال دفاع مقدس است.
شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما اسطوره بود و همه ما در تلاشیم با کارهایی که انجام می‌دهیم تا حدودی اخلاقمان را شبیه ایشان کنیم و عطر و بوی سردار سلیمانی را به مشام‌ها برسانیم.
در ادامه «جعفر شربیانی» بیان کرد: خانواده شهدا، شهدای خود را همانند دُری در صدف پنهان می‌کنند و این مکتب تربیتی خانواده شهداست برای آنکه در جامعه شناخته نشوند.
وی با بیان اینکه افتخار شورای ششم است که در خدمت فرزندان شهدا هستیم، افزود: تعابیر مختلفی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح شد ولی دقیق‌ترین تعبیری که بنده از بزرگان شنیدم این بود که حاج قاسم حقیقتی شبیه افسانه‌هاست.
عضو هیئت رئیسه شورای ششم تصریح کرد: برخی نگاه‌های جامعه به خانواده شهدا به واسطه تبلیغات سوءی که وجود دارد، وظیفه ما را در برابر این عزیزان چند برابر می‌کند.
نرجس سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همسر شهید بهزادی با آن مشقت‌ها و شرایط سخت زندگی به تنهایی وظیفه پدر و مادری را به دوش کشیدند و امروز ایشان و دیگر خانواده شهدا دینی به گردن ما دارند.
وی افزود: کارهای بسیاری بر زمین مانده است که ما باید آنها را به سرانجام برسانیم حضور ما هم در این منزل بی دلیل نیست و آن هم این است که ما کارنامه‌ای داریم که باید این کارنامه را شما خانواده شهدا امضا کنید.

بحرینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۰ و ۱۱، به همسر شهید بهزادی لوح و سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا کرد.
همچنین؛ شهید غلامحسین بهزادی متولد ۱۳۴۰ است که در دوم بهمن سال ۶۵ در حمله هوایی ملایر به مقام والای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 40711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =