برگزاری اولین همایش بزرگ چرخه طلایی در برج میلاد

همایش بزرگ چرخه طلایی به همت اداره بانوان منطقه ۶ با هدف بالا بردن مهارت و توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار مراکز اشتغال زایی در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این همایش با همت اداره امور بانوان منطقه و با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با هدف بالا بردن مهارت و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار مراکز اشتغال زایی کوثر شهرداری تهران، کارافرین ها، فعالین و علاقمندان حوزه پوشاک کشور درمرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

مهدی بصیری افزود :در این همایش مخاطبین با متد جدید تولید در حوزه پوشاک از جمله روش های تجاری تولید، نرم افزارهای برش و الگوسازی، معرفی بازارهای کسب و کار و شناخت و عرضه محصول به مصرف کنند آشنا شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ ادامه داد: این همایش برای اولین بار در شهرداری تهران و با حضور ١٢٠٠ نقر از فعالین این حوزه برگزار و در پایان تعدادی از این افراد شبکه ای را به عنوان کارگروه متد جدید پوشاک به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک بسط و گسترش این حوزه تشکیل دادند.

انتهای پیام/

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 40725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =