بیمارستان تهران‌پارس به سبد خدمات درمان غیرمستقیم شرکت شهر سالم افزوده شد

با امضا قرارداد بین نورمحمدی و دلاوری، مدیران عامل شرکت شهر سالم و بیمارستان تهران‌پارس، این مرکز خصوصی نیز به سبد مراکز طرف قرارداد بیمه شهرداری تهران افزوده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، آیین امضاء قرارداد بین شرکت شهر سالم و بیمارستان تهران‌پارس با موضوع پوشش بیمه‌شدگان شهرداری در این بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم، امیر نورمحمدی و علیرضادلاوری، مدیران عامل شرکت شهرسالم و بیمارستان تهران‌پارس قراردادی را به امضا رساندند که طی آن کارکنان و بازنشستگان دارای دفترچه بیمه شهرداری می‌توانند در چارچوب مصوبات شورای عالی ارتقاء سلامت شهرداری از کلیه امکانات کلینیکی و پاراکلینیکی این مرکز بهره‌مند شوند.

پیش از امضاء قرارداد، امیر نورمحمدی طی سخنانی گفت: تمرکز بر بستن قرارداد با بیمارستان‌های بزرگ و باکیفیت در مناطق مختلف تهران که دارای بخش‌های مختلف پزشکی، تشخیصی و درمانی باشند، سیاست جدید شرکت شهر سالم است تا امکان ارائه استفاده همکاران از بخش‌های مختلف فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی مراکز درمانی موجب شده که نسبت به همکاری با بیمه‌ها بی‌میل باشند، گفت: تمام تلاش ما این بوده که علی‌رغم مشکلات، تعداد مراکز طرف قرارداد کاهش پیدا نکند و اکنون در نقطه‌ای هستیم که می‌توانیم تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

وی افزود: بیمارستان تهران‌پارس از مراکز خوشنام در حوزه درمان است و با توجه به اینکه بهره‌مندی از همه بخش‌های این بیمارستان در قرارداد امروز ثبت شده، انتظار داریم بهترین خدمات را به بیماران بستری و سرپایی شهرداری ارائه کند.

در این مراسم مدیرعامل بیمارستان تهران‌پارس گفت: تلاش ما ارتقاء سطح کیفیت خدمات ویژه برای مخاطبان و مراجعان ازسوی شرکت شهر سالم است و در برنامه خود تغییر و توسعه خدمات درمانی را در دستور کار داریم.

دلاوری افزود: تغییرات درحال حاضر محسوس است و تکمیل خواهد شد.

پس از این مراسم مدیران شرکت شهر سالم و بیمارستان تهران‌پارس از بخش‌های ویژه این بیمارستان بازدید کردند و خدمات بخش‌ها تشریح شد.

همچنین، بیمارستان تهران‌پارس از جمله مراکز درمانی خصوصی و بزرگ شرق تهران محسوب می‌شود که در ضلع جنوب غربی فلکه سوم تهران‌پارس قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 40790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =