برگزاری جلسات مشاوره برای اقشار سالمند و توان یاب در سرای محله ساعی

مجید اردکانی شهردار ناحیه ۵ از برگزاری جلسات مشاوره با برنامه ریزی و همکاری نهادهای مختلف آموزشی و مشاوره در سطح محدوده برای اقشار سالمند، توانمند، کودکان و بانوان در سرای محله ساعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ اردکانی شهردار ناحیه ۵ با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره ها در توانمندسازی اقشار گوناگون بیان داشت: این دوره ها که با مشارکت اداره سلامت منطقه در سرای محله ساعی و مرکز حرفه آموزی بهزیستی ارمغان عصر برگزار شد.  

شهردار ناحیه ۵ ادامه داد: هدف از اجرای این طرح شناسایی افراد و خانواده های نیاز به کمک مشاوره ای و برطرف کردن مسائل و مشکلات آنها است که با حضور مشاورین مجرب سازمان نظام روانشناسی کشور در مرکز حرفه آموزی بهزیستی ارمغان عصر این طرح اجرایی شد.

به گفته اردکانی؛ شناسایی این افراد به صورت محله ای انجام شد که پس از طی فرآیند احصاء افراد نیازمند جلسات مشاوره با گروه مشاورین تخصصی برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان در سطح ناحیه مواجه بود.  

در انجام این دوره‌های مشاوره ای بر اهمیت توانمندسازی اقشار گوناگون جامعه در منطقه ۶ تأکید شده است و این طرح یک اقدام موثر در راستای بهبود وضعیت زندگی شهروندان محسوب می شود.  

 انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 40792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =