معرفی محله مبارک آباد به عنوان محله پایلوت شهر دوستدار کودک

شهردار منطقه ۴ تهران در نشست کمیته اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک از محله مبارک آباد به عنوان محله پایلوت شهر دوستدار کودک این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص الزام به اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک در شهر تهران اظهار کرد: مناسب سازی فضاهای شهری متناسب با شرایط  سنی کودکان و رعایت استانداردها برای استفاده کودکان از امکانات شهری از مهمترین اهداف طرح شهر دوستدار کودک است که در این منطقه در دستور کار قرار  گرفته است.

وی در ادامه افزود: باید تلاش شود در اجرای این طرح با برنامه ریزی از ظرفیت های منطقه در حوزه خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی و اجتماعی فرهنگی استفاده شود و شهر را برای حضور  ایمن کودکان آماده کنیم.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به آماده سازی محله مبارک آباد به عنوان محله پایلوت اجرای طرح دوستدارکودک افزود: با شناسایی های صورت گرفته در این منطقه،   محله مبارک آباد در ناحیه ۳ برای  اجرای این طرح انتخاب و برنامه های اجرایی با همکاری حوزه های مختلف در حال انجام است.

همچنین؛ در نشست کمیته اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک معاونین، شهردار ناحیه ۳، نمایندگان اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، دبیر دبیرخانه طرح شهر دوستدار کودک،  مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، مدیر آموزش‌های شهروندی منطقه ۴ و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۴ حضور داشتند و در خصوص اقدامات صورت گرفته و پیش رو بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 40819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =